19 05 2012

Jantje Beton

Huisstijl ontwikkeling Jantje Beton

Naar aanleiding van de nieuwe positionering van Jantje Beton ontwikkelde SAZZA de restyling van het beeldmerk en de visuele huisstijl. Het resultaat was een kleurrijke, vrolijke en eigentijdse huisstijl waarbij een balans is gezocht tussen diversiteit en herkenbaarheid. Participatie van kinderen is een belangrijke kernwaarde van Jantje Beton. Daarom is er tevens een kinderlijn binnen de huisstijl ontwikkeld.

 

 

 

 

Jantje Beton vindt dat kinderen lekker moet kunnen buitenspelen in hun eigen buurt. En dat ze zelf mogen bepalen hoe ze dat doen. Maar er is niet altijd genoeg plek. Of het is saai en onveilig op straat. Daarom geeft Jantje Beton geld aan projecten die ervoor zorgen dat zij lekker kunnen buitenspelen. Via een speciale kidssite kunnen kinderen hun aanvraag doen.

www.jantjebeton.nl/kids